Kebaikan N-R-G Tea Herbalife

nrg-tea_BenefitsBismillah,

Hari ni nak berkongsi tentang satu lagi produk yang menjadi kegemaran saya, N-R-G Tea.

N-R-G Tea memang membantu sangat dalam meningkatkan tenaga. Kalau yang lepas “lunch” mengantuk, memang produk ni sesuai untuk anda.

Saya suka minum panas-panas. Menariknya, sebelum ini saya memang jenis yang jarang demam tapi kalau dah demam 4-5 hari la kadang-kadang seminggu, tapi “aku yang dulu bukanlah yang sekarang”..hehe. Bila ada rasa & tanda-tanda nak demam atau selesema. Saya buat NRG Tea ni & minum panas-panas. Fuhh, memang best dalam masa tak sampai 1 jam badan dah mula berpeluh-peluh, biasanya sebelum NRG saya minum Herbal Aloe Concentrate dahulu.

Anak saya Azzam pun saya berikan dia minum NRG kalau dia demam, beberapa jam lepas tu badannya mula berpeluh semula. Alhamdulillah, produk Herbalife selamat untuk semua termasuk bayi.

I Love Herbalife.

Alhamdulillah.

(Syed Hadee)

Leave a Reply

